Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення товарів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця згідно із Законом «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись із менеджером за контактним номером телефону (050) 234-27-24 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення має бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. - збережено та не пошкоджено товарну упаковку, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - Відсутні сліди використання. Повернення відбувається Новою Поштою у відділення 19 м. Хмельницький, Львівське шосе 55, 29016. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем двома способами: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", Умови повернення товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефону (050) 234-27-24 та повідомити про бажання заміни або повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням електронною поштою, вказаною на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp за номером телефону, вказаним на сайті. Повернення здійснюється за рахунок отримувача, будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії. Товари виготовлені індивідуальним замовленням (параметри або вишивка) ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.